Nastavnici

Nastavnici

18 / 10 / 2018

Radionica o umjetničkoj pedagogiji za sveučilišne nastavnike

Pozivamo vas da se pridružite radionici namijenjenoj sveučilišnim nastavnicima na umjetničkim akademijama i srodnim studijima, čiji je predmet umjetnička pedagogija i njene specifičnosti.

U kontekstu izražene specijalizacije na umjetničkim studijima već od prve godine BA te velikog broja predmeta koje kreiraju i koje predaju pojedini nastavnici, postavili smo si pitanje je li moguće umjetničkim područjima i umjetničkoj pedagogiji prići kao cjelini i govoriti o onome što nam je svima zajedničko.

Dvodnevnu radionicu vodit će profesorica dr. art. Eeva Anttila, voditeljica MA studija plesne pedagogije na Kazališnoj akademiji UNIARTS sveučilišta u Helsinkiju. Kazališna akademija prakticira program usavršavanja za svoje nastavnike raznih umjetničkih područja koji nas je i inspirirao na organizaciju ove radionice.

Radionica će se održati 07. i 08.11.2018. od 17.00 – 20.00 sati u prostorima Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu (detalji kasnije), na engleskom jeziku.

Sudjelovanje na radionici je besplatno, omogućeno Erasmus razmjenom, no ako se prijavite, molimo da prisustvujete oba dana.
Prijave s imenom, prezimenom i matičnim Odsjekom/Akademijom šaljite na lola.puktomic@gmail.com

Kratki opis tema:

Embodied learning in the arts

 During this session we will explore the notion of embodied learning and discuss how learning in and through different art forms -music, theatre, dance, visual arts, and their combinations- is inherently an embodied phenomenon. We will also take a critical look into some traditional practices of art pedagogy that may foster disembodiment. We will also explore what embodied interaction and dialogue might mean in art pedagogy.  

 Fostering creative expression as a shared, collaborative process in/through arts education

 This session will begin with a critical look into traditional notions of creativity that consider creativity as an individual phenomenon. We will discuss how creativity might actually be more comprehensively understood as a shared, collaborative process. We will then discuss a notion of performing difference that refers to a possibility of creative encounters, explorations and experiments where students will be able to overcome social norms and conventions. The session continues with group discussions and experimentation around this notion, and concludes with discussion on the conditions that make it possible for students to perform difference through their artistic/creative work within arts education.

Print Friendly, PDF & Email

Autor: wpaduadmin

Radno vrijeme
radnim danom: 8-21 sat

subotom: 8-14 sati

Smotra 2023.

NISMO TRAŽILE!

web stranica posvećena temi seksualnog uznemiravanja na ADU

Adu brošura
Radio drame
promo video

Kontakti