Ured za studente
Radno vrijeme za studente: radnim danom od 10:00 do 14:00 sati
e-mail: referada@adu.hr
ADU, Trg Republike Hrvatske 5, soba 108, prizemlje
Voditeljica Ureda: Irena Grbić, tel. 4627-756
Stručna referentica: Morana Šarenić, oec. tel. 4627-757
UPIS U LJETNI SEMESTAR AKADEMSKE GODINE 2023./2024.
Termini upisa u ljetni semestar 23-24
OBRAZAC ZA PROMJENU IZBORNOG PREDMETA
PODNOŠENJE MOLBI
Sve molbe upućene Akademijskom vijeću potrebno je podnijeti najkasnije 8 (osam) dana prije sjednice Vijeća (raspored sjednica možete pronaći ovdje). Studenti molbe šalju na e-adresu Ureda: referada@adu.hr
Obrasci:
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–
UPUTE ZA ZAVRŠETAK PRIJEDIPLOMSKOG STUDIJA
Nakon što student/ica položi zadnji ispit i podmiri sve troškove vezane uz participaciju, dolazi u Ured za studente donoseći:
- potvrdu knjižnice o vraćenim knjigama
(dobiva se slanjem e-maila na ivana.marinkovic.zenic@adu.hr )
- potvrdu (žig u indeksu) o vraćenoj opremi
- popunjene obrasce:
- potvrdu uplate troškova tiskanja diplome: 19,91 € (uplaćujete na IBAN HR4223900011100013453, poziv na broj vaš OIB)
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–
Hrvatska studentska asocijacija (HSA) – StartitUP projekt
———-
Pretplata na obavijesti o edukacijama: https://detaljnije.com/pretplata/