Arhiva

Arhiva

09 / 11 / 2021

ODLUKA o privremenoj organizaciji rada u razdoblju posebnih epidemioloških okolnosti tijekom pandemije bolesti COVID-19

Na temelju članka 10. Statuta Akademije dramske umjetnosti Sveučilista u Zagrebu, a u svezi s člancima 7. stavak 3, 17 i 60. Zakona o radu (Narodne novine br. 93/14., 127/17. i 98/19.) dekan Akademije dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu (u daljnjem tekstu: Akademija) donosi
ODLUKA
O PRIVREMENOJ ORGANIZACIJI RADA U RAZDOBLJU POSEBNIH EPIDEMIOLOŠKIH OKOLNOSTI TIJEKOM PANDEMIJE BOLESTI COVID-19

Nastavno na aktualnu epidemiološku situaciju vezanu uz širenje zarazne bolesti COVID-a 19 te preporuke Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo koje je na zahtjev Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske dana 7. listopada 2021. dalo temeljne preporuke za održavanje nastave na visokim učilištima, donosi se odluka o organizaciji nastave i rada na Akademiji dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu u akademskoj godini 2021/2022. kako slijedi:

1. Od ponedjeljka, 15. studenog 2021., nastava (predavanja, vježbe i seminari) te konzultacije oko provedbe ispita na Akademiji dramske umjetnosti mogu se izvoditi u kombiniranom obliku, tj. kontaktno, online ili mješovito (kombinacijom online i kontaktne nastave), a prema procjeni i preporuci odsjeka odnosno katedri.
Ova mjera primjenjivat će se od ponedjeljka 15. studenog 2021. do završetka zimskog semestra 28.01.2022. ili do opoziva ove odluke, ovisno o epidemiološkoj situaciji i novim odlukama Stožera civilne zaštite i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Za provedbu ispita u zimskom ispitnom roku donijet će se nova odluka.

2. Predstojnici odsjeka dužni su e-mailom dostaviti dekanatu popis nastavnika i vanjskih suradnika te odgovarajući način izvođenja nastave za svaki pojedini kolegij, nastavne produkcije kao i konzultacija.

3. Nastavnici su dužni voditi evidenciju nastave (najkasnije 24 sata od održavanja nastave) s popisom studenata i nastavnika koji nazoče nastavi i pohraniti izvješća na link:
https://docs.google.com/forms/d/1Z2aAHiyaOkNWjGoW80gg2aa3iMaWC4l7064-VHEWXmM/edit

4. Stručne službe Akademije (administrativne, pomoćne i tehničke) radit će u tom razdoblju u prilagođenom obliku, ovisno o obvezama na radnom mjestu te mogućnostima rada na daljinu i to:
- redovnim dolascima na radno mjesto
- radom od kuće
- dolascima na dežurstva gdje je to moguće organizirati
- kombinirano, tj. radom od kuće s povremenim dolascima

Rad ovih službi organizirat će se temeljem posebne odluke dekana, a na preporuku voditelja službi. Svi djelatnici su pri tome obavezni održavati kontinuitet radnog procesa, odnosno biti dostupni putem telefona i e-maila te se pridržavati uputstava voditelja službi i dekanata Akademije.

5. Na svim lokacijama na kojima se održava nastava vodi se evidencija ulaska uz obavezno mjerenje temperature i nošenje maski te provođenje propisanih obaveznih epidemioloških mjera.

6. Akademija se obavezuje osigurati higijenske uvjete rada, zaštitna dezinfekcijska sredstva uz pridržavanje svih epidemioloških preporuka o dezinfekciji prostora i zaštiti zdravlja, a svi zaposlenici i studenti Akademije dužni su slijediti upute i preporuke Akademije o provođenju mjera zaštite.

OBRAZLOŽENJE:

Temeljne obveze i prava iz radnog odnosa opisane u članku 7. Zakona o radu (Narodne novine br.93/14., 127/17. i 98/19.) alineja 3: Poslodavac je dužan osigurati radniku uvjete za rad na siguran način i na način koji ne ugrožava zdravlje radnika, u skladu s posebnim zakonom i drugim propisima.
S obzirom na epidemiološku situaciju te proglašenu epidemiju i pandemiju zaraznom bolešću COVID 19, poslodavac ovom Odlukom određuje mjesto i način rada kako je navedeno u citiranom Zakonu. Pri tome se uvažavaju i smjernice iz Odluke rektora Sveučilišta u Zagrebu klasa: 602-04/20-11/12, ur. broj: 380-010/076-20-3 od 20. listopada 2020. U citiranoj odluci određeno je kako su sve sastavnice dužne provoditi praktične mjere kako bi se ograničilo i spriječilo širenje zaraze među studentima, nastavnicima i nenastavnim osobljem. Uz nove Odluke Stožera civilne zaštite od 25. listopada 2021. kao i preporuke Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, verzija 12, od 2. rujna 2021. valjalo je donijeti odluku kako je navedeno u izreci.

Dekan
izv. prof. art. Davor Švaić

ODLUKA o privremenoj organizaciji rada u razdoblju posebnih epidemioloških okolnosti tijekom pandemije bolesti COVID-19

Print Friendly, PDF & Email

Autor: Nina

Radno vrijeme
radnim danom: 8-21 sat

subotom: 8-14 sati

Smotra 2023.

NISMO TRAŽILE!

web stranica posvećena temi seksualnog uznemiravanja na ADU

Adu brošura
Radio drame
promo video

Kontakti