Studenti
13 / 10 / 2022
UVOD U DIZAJN I PRODUKCIJU VIDEOIGARA – novi izborni kolegij na ADU-u
Akademija dramske umjetnosti u svojoj ponudi izbornih kolegija od danas nudi novi predmet otvoren studentima svih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu - Uvod u dizajn i produkciju videoigara.
Kroz predavanja i vježbe studenti će biti upoznati s osnovama dizajna, likovnosti, zvuka, priče i produkcije videoigara. Nastavu kolegija drže stručnjaci s nekoliko sastavnica Sveučilišta te iskusni gosti-predavači iz domaćih studija za razvoj videoigara.
Sve informacije potrebne za upis moguće je pronaći na sljedećoj poveznici: https://www.adu.unizg.hr/studenti/izborni-kolegiji/
SADRŽAJ PREDMETA:
• Sustav igre – komponente, mehanike, cilj, pravila
• Tema, narativ i priča
• Žanrovi i njihove odrednice
• Tehnologije – analogne i digitalne2. DIZAJN 2 – OSNOVE POVIJESTI I TEORIJE VIDEOIGARA
• Povijest videoigara
• Teorija igara i videoigara
3. NARATIV
• Strukturiranje, interaktivnost, imerzivnost
• Estetska načela priče
• Stvaranje svijeta, strukturalnost žanrova, narativ i igrivost
• Pripovijedanje, likovi, dijalozi
4. LIKOVNA UMJETNOST 1 – ELEMENTI VIZUALNOG DIZAJNA
• Asocijativno djelovanje i značenje elemenata vizualnog dizajna
5. LIKOVNA UMJETNOST 2 – DIZAJN LIKOVA VIDEOIGRE
6. LIKOVNA UMJETNOST 3 – DIZAJN PROSTORA I PREDMETA VIDEOIGRE
• Funkcije dizajna prostora: dramaturška, likovna, dinamička, simbolička
• Uloga zvuka i glazbe, estetika
• Digital Audio Workstation (DAW)
• Snimanje, efekti, virtualni instrumenti
• Osnove glazbene teorije, melodija, ritam, harmonija
• Miksanje i masteriranje8. PRODUKCIJA 1 – PREGLED PODRUČJA IZ ASPEKATA INDUSTRIJE I MEDIJA
• Demografija, videoigre kao medij
• Medijska pismenost i primjena
• Igre kao oblik zabave i industrija zabave
• Pregled industrije: edukacija, edutainment, igrifikacija, interaktivna umjetnost, itd.
9. PRODUKCIJA 2 – OSNOVNI POJMOVI IZ PODRUČJA PRODUKCIJE VIDEOIGARA
• Pregled industrije: edukacija, edutainment, igrifikacija, interaktivna umjetnost, itd.
• Platforme, izdavači, 1st, 2nd, 3rd party
• Monetizacija, ekonomija
• Uvod u produkciju, Projektni tim
10. PRODUKCIJA 3 – PROMOCIJA I IZVORI FINANCIRANJA
• Marketing i PR u industriji videoigara
• Oglašavanje
• Komunikacija unutar i izvan tima
• Pitching
• Izvori financiranja: Javni, Privatni, Crowdfunding, itd.
11. DIZAJN 3 – PROCESI I DIZAJN USMJEREN NA IGRAČA
• Procesi, alati, temeljni pojmovi
• Ideja, koncept, razvoj
• Dokumentiranje, prototipiranje, iterativni dizajn
• Publika, UX, žanr, playtesting
• Praktičan rad i primjena stečenih znanja na konceptu društvene igre13. PRIMJENA ZNANJA IZ OSNOVA DIZAJNA I RAZVOJA VIDEOIGARA
• Praktičan rad i primjena stečenih znanja na konceptu videoigre
14. PRIMJENA ZNANJA IZ OSNOVA DIZAJNA I RAZVOJA VIDEOIGARA
• Praktičan rad i primjena stečenih znanja na konceptu videoigre
15. PRIMJENA ZNANJA IZ OSNOVA DIZAJNA I RAZVOJA VIDEOIGARA
• Praktičan rad i primjena stečenih znanja na konceptu videoigre
OČEKIVANI ISHODI UČENJA:
Studenti će znati i moći:
̶ objasniti osnove teorije i povijesti videoigara,
̶ opisati osnovne karakteristike industrije i medija videoigara,
̶ objasniti osnove koncepata i sustava videoigre,
̶ opisati djelovanje i značenje pojedinih elemenata dizajna videoigre,
̶ opisati audiovizualni svijet i temu videoigre,
̶ opisati i dizajnirati jednostavne mehanike igre,
̶ objasniti stilska obilježja videoigre i njihov utjecaj na iskustvo igranja,
̶ opisati osnovne karakteristike videoigre u dokumentaciji,
̶ objasniti osnovne termine u industriji videoigara,
̶ definirati pristup u promociji i prodaji videoigre,
̶ opisati tipove monetizacije videoigre,
̶ definirati ciljeve i plan projekta,
̶ planirati osnovno raspolaganje resursima projekta,
̶ izraditi jednostavan dokument dizajna videoigre u kojem će biti predstavljen koncept i produkcijski plan.
Autor: Maja