Studenti

Studenti

13 / 10 / 2022

UVOD U DIZAJN I PRODUKCIJU VIDEOIGARA – novi izborni kolegij na ADU-u

Akademija dramske umjetnosti u svojoj ponudi izbornih kolegija od danas nudi novi predmet otvoren studentima svih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu - Uvod u dizajn i produkciju videoigara.

Kroz predavanja i vježbe studenti će biti upoznati s osnovama dizajna, likovnosti, zvuka, priče i produkcije videoigara. Nastavu kolegija drže stručnjaci s nekoliko sastavnica Sveučilišta te iskusni gosti-predavači iz domaćih studija za razvoj videoigara.

Sve informacije potrebne za upis moguće je pronaći na sljedećoj poveznici: https://www.adu.unizg.hr/studenti/izborni-kolegiji/

 

SADRŽAJ PREDMETA:

1. DIZAJN 1 – IGRA KAO SUSTAV
• Sustav igre – komponente, mehanike, cilj, pravila
• Tema, narativ i priča
• Žanrovi i njihove odrednice
• Tehnologije – analogne i digitalne2. DIZAJN 2 – OSNOVE POVIJESTI I TEORIJE VIDEOIGARA
• Povijest videoigara
• Teorija igara i videoigara

3. NARATIV
• Strukturiranje, interaktivnost, imerzivnost
• Estetska načela priče
• Stvaranje svijeta, strukturalnost žanrova, narativ i igrivost
• Pripovijedanje, likovi, dijalozi

4. LIKOVNA UMJETNOST 1 – ELEMENTI VIZUALNOG DIZAJNA
• Asocijativno djelovanje i značenje elemenata vizualnog dizajna

5. LIKOVNA UMJETNOST 2 – DIZAJN LIKOVA VIDEOIGRE

6. LIKOVNA UMJETNOST 3 – DIZAJN PROSTORA I PREDMETA VIDEOIGRE
• Funkcije dizajna prostora: dramaturška, likovna, dinamička, simbolička

7. ZVUK U VIDEOIGRAMA
• Uloga zvuka i glazbe, estetika
• Digital Audio Workstation (DAW)
• Snimanje, efekti, virtualni instrumenti
• Osnove glazbene teorije, melodija, ritam, harmonija
• Miksanje i masteriranje8. PRODUKCIJA 1 – PREGLED PODRUČJA IZ ASPEKATA INDUSTRIJE I MEDIJA
• Demografija, videoigre kao medij
• Medijska pismenost i primjena
• Igre kao oblik zabave i industrija zabave
• Pregled industrije: edukacija, edutainment, igrifikacija, interaktivna umjetnost, itd.

9. PRODUKCIJA 2 – OSNOVNI POJMOVI IZ PODRUČJA PRODUKCIJE VIDEOIGARA
• Pregled industrije: edukacija, edutainment, igrifikacija, interaktivna umjetnost, itd.
• Platforme, izdavači, 1st, 2nd, 3rd party
• Monetizacija, ekonomija
• Uvod u produkciju, Projektni tim

10. PRODUKCIJA 3 – PROMOCIJA I IZVORI FINANCIRANJA
• Marketing i PR u industriji videoigara
• Oglašavanje
• Komunikacija unutar i izvan tima
• Pitching
• Izvori financiranja: Javni, Privatni, Crowdfunding, itd.

11. DIZAJN 3 – PROCESI I DIZAJN USMJEREN NA IGRAČA
• Procesi, alati, temeljni pojmovi
• Ideja, koncept, razvoj
• Dokumentiranje, prototipiranje, iterativni dizajn
• Publika, UX, žanr, playtesting

12. PRIMJENA ZNANJA IZ OSNOVA DIZAJNA I RAZVOJA VIDEOIGARA
• Praktičan rad i primjena stečenih znanja na konceptu društvene igre13. PRIMJENA ZNANJA IZ OSNOVA DIZAJNA I RAZVOJA VIDEOIGARA
• Praktičan rad i primjena stečenih znanja na konceptu videoigre

14. PRIMJENA ZNANJA IZ OSNOVA DIZAJNA I RAZVOJA VIDEOIGARA
• Praktičan rad i primjena stečenih znanja na konceptu videoigre

15. PRIMJENA ZNANJA IZ OSNOVA DIZAJNA I RAZVOJA VIDEOIGARA
• Praktičan rad i primjena stečenih znanja na konceptu videoigre

OČEKIVANI ISHODI UČENJA:

Studenti će znati i moći:
̶  objasniti osnove teorije i povijesti videoigara,
̶  opisati osnovne karakteristike industrije i medija videoigara,
̶  objasniti osnove koncepata i sustava videoigre,
̶  opisati djelovanje i značenje pojedinih elemenata dizajna videoigre,
̶  opisati audiovizualni svijet i temu videoigre,
̶  opisati i dizajnirati jednostavne mehanike igre,
̶  objasniti stilska obilježja videoigre i njihov utjecaj na iskustvo igranja,
̶  opisati osnovne karakteristike videoigre u dokumentaciji,
̶  objasniti osnovne termine u industriji videoigara,
̶  definirati pristup u promociji i prodaji videoigre,
̶  opisati tipove monetizacije videoigre,
̶  definirati ciljeve i plan projekta,
̶  planirati osnovno raspolaganje resursima projekta,
̶  izraditi jednostavan dokument dizajna videoigre u kojem će biti predstavljen koncept i produkcijski plan.

Print Friendly, PDF & Email

Autor: Maja

Radno vrijeme
radnim danom: 8-21 sat

subotom: 8-14 sati

Smotra 2023.

NISMO TRAŽILE!

web stranica posvećena temi seksualnog uznemiravanja na ADU

Adu brošura
Radio drame
promo video

Kontakti